| muut pelit | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
hukeli3 Admin
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 29 Paikkakunta : lahti Registration date : 07.06.2008
valtion tiedot hallitsijan nimi: hukeli3 armeija: normaali hallitsijan harrastukset: -
| Aihe: muut pelit Pe Heinä 18, 2008 7:13 am | |
| eli onhan olemassa muitakin selain pelejä! minua kiinostaisi tietää pelaako täällä kukaan mitään muuta selainpeliä esim ogamea, travianii, tanothii? voitte laitaa tänne viestiä jos pelaatte. haluasin myös tietää peli nimenne mutta ei ole pakko laitaa mitään jos ei halua | |
|
| |
hihhuli hemuli johtava viestittäjä
Viestien lukumäärä : 83 Ikä : 30 Paikkakunta : pyhtää Huumori : huumoria välillä vähän liikaakin... Registration date : 13.06.2008
valtion tiedot hallitsijan nimi: hihhuli hemuli armeija: hyvä hallitsijan harrastukset:
| Aihe: Vs: muut pelit Pe Heinä 18, 2008 12:35 pm | |
| - hukeli3 kirjoitti:
- eli onhan olemassa muitakin selain pelejä! minua kiinostaisi tietää pelaako täällä kukaan mitään muuta selainpeliä esim ogamea, travianii, tanothii? voitte laitaa tänne viestiä jos pelaatte. haluasin myös tietää peli nimenne mutta ei ole pakko laitaa mitään jos ei halua
Traviania olen pelannut jo n.vuoden ja ogamea olen kokeillu,mutta mun makuun vähän tylsä,eli travian on parempi. | |
|
| |
hukeli3 Admin
Viestien lukumäärä : 89 Ikä : 29 Paikkakunta : lahti Registration date : 07.06.2008
valtion tiedot hallitsijan nimi: hukeli3 armeija: normaali hallitsijan harrastukset: -
| Aihe: Vs: muut pelit Pe Heinä 18, 2008 12:46 pm | |
| ogame tylsä!!! omg!!! siinähän tapahtuu enemä kun ikariamissa!!! oon kokeillu travianii mut en pääse eteen päinkun yhet ****t hyökää koko ajan niin ei resursit riitä mihinkään =) | |
|
| |
jonnep aloittelija
Viestien lukumäärä : 6 Ikä : 28 Registration date : 30.06.2008
| Aihe: Vs: muut pelit Pe Heinä 18, 2008 4:42 pm | |
| mää oon pelannu traviania ja ogamea ainaki nyt pelaan ikariamia ja gladiatusta | |
|
| |
voldemort Admin
Viestien lukumäärä : 23 Registration date : 11.06.2008
| Aihe: Vs: muut pelit La Heinä 19, 2008 1:09 am | |
| mä pelaan täl hetkel ikariamii ja travianii mut vois sitä gladiatusta kokeilla ku siit nii paljon puhutaan haluiskos joku ihan huvin vuoks kuvailla pää piirteitäin mikä gladiatukses on ideana | |
|
| |
hukeli3 Admin
| Aihe: Vs: muut pelit La Heinä 19, 2008 3:08 am | |
| sama peli kun tanoth se vaan oli ensin =) | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 83 Ikä : 30 Paikkakunta : pyhtää Huumori : huumoria välillä vähän liikaakin... Registration date : 13.06.2008
valtion tiedot hallitsijan nimi: hihhuli hemuli armeija: hyvä hallitsijan harrastukset:
| Aihe: Vs: muut pelit La Heinä 19, 2008 5:20 am | |
| - voldemort kirjoitti:
- mä pelaan täl hetkel ikariamii ja travianii mut
vois sitä gladiatusta kokeilla ku siit nii paljon puhutaan haluiskos joku ihan huvin vuoks kuvailla pää piirteitäin mikä gladiatukses on ideana Gladiatus on mun mielest kyl hiirrveen tylsä,mut siis siinä pitää kerätä rahaa ja ostaa parempia haarniskoita,kypäriä,kilpiä,kenkiä ym.erilaisia varustuksia. sitten pitää mennä areenalle haastamaan toisia tyyppejä kaksintaisteluun ja voittaa se toinen...tyyppisi taso nousee aina lisää kun on voittanut otteluita/tehnyt työtä tallissa.(niistä saa kokemuspisteitä jotka ostattavat tyypisi tasoa pikkuhiljaa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: muut pelit La Heinä 19, 2008 5:21 am | |
| itelläni on gladiatuksessa 7 levelinen tyyppi:D | |
|
| |
hukeli3 Admin
| Aihe: Vs: muut pelit La Heinä 19, 2008 1:09 pm | |
| jos tykkää gladiatuksesta niin kannattaa kokeilla fi.tanoth.com | |
|
| |
| Aihe: Vs: muut pelit Su Heinä 20, 2008 6:35 am | |
| - hukeli3 kirjoitti:
- jos tykkää gladiatuksesta niin kannattaa kokeilla fi.tanoth.com
ok | |
|
| |
jonnep aloittelija
Viestien lukumäärä : 6 Ikä : 28 Registration date : 30.06.2008
| Aihe: Vs: muut pelit Su Heinä 20, 2008 8:21 am | |
| - hihhuli hemuli kirjoitti:
- itelläni on gladiatuksessa 7 levelinen tyyppi:D
mitä serveriä pelaat? mä pelaan 2 | |
|
| |
hukeli3 Admin
| Aihe: Vs: muut pelit Su Heinä 20, 2008 10:41 am | |
| hei meillä on jo 200 viestii!!! | |
|
| |
| |
| |
| Aihe: Vs: muut pelit Ma Heinä 21, 2008 5:53 am | |
| - hukeli3 kirjoitti:
- hei meillä on jo 200 viestii!!!
W00t! oikeesti? | |
|
| |
hukeli3 Admin
| Aihe: Vs: muut pelit Ma Heinä 21, 2008 7:28 am | |
| 21.heinäkuuta.2008 kello 16:28
Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 203 viestiä Meillä on 8 rekisteröitynyttä käyttäjää Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on DessuKessu | |
|
| |
hukeli3 Admin
| Aihe: Vs: muut pelit Ma Heinä 21, 2008 7:30 am | |
| kenellä muuten oli syntymä päivä 6 heinäkuuta? ja taas ollaan eksytty aiheesta | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: muut pelit | |
| |
|
| |
| muut pelit | |
|