Suomen kielen kielioppi
Cmabrigden yilopitson tuktimusken muakan, ei ole väilä msisä jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, ainoa täkreä aisa on, että esnimmäinen ja viimienen kijrain ovat oikelila piakiolla. Loput voivat olla missä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lukea tesktin ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijraitna eriskeen, vain sanan kokoniasuuetna.
Tiesitkö, että ihmisen on mahdotonta nuolla omaa kyynärpäätään?
Näyttäkäähän ajokorttia, poliisi sanoi pysäyttämälleen autoilijalle.
- Mitä ihmettä? Mitesh ihmeeshä minä nyt shitä voishin näyttää kun te otitte shen poish jo viime viikolla?
Mies pysäköi autonsa pysäköintikieltoalueelle ja jätti tuulilasiin lapun: Autoni on tässä vain muutaman minuutin. Olen päättämässä monen miljoonan kauppoja.
Palattuaan autolle hän löysi tuulilasistaan sakkolapun ja siihen kiinnitetyn huomautuksen: Mitäpä silloin merkitsee muutama kymppi lisää?
Arto oli löytänyt tyttöystäväkseen kauniin blondin. Blondi kun oli hieman yksinkertainen, niin Arto kertoili hänelle hurjia juttuja.
- Tänään olen huvikseni jahdannut vanhoja mummoja autolla. Bingosalin kohdalla olen napannut jo kolme.
- Voi hurjaa, ihmetteli blondi.
- Haluatko nähdä miten se käy? kysyi Arto. - Hei, tuolla menee taas yksi mummo suojatiellä. Katso nyt kuinka nappaan sen. Arto painoi kaasua ja ajoi kohti mummoa, mutta kiepautti tietysti viime hetkellä ohjauspyörää.
- Ai perhana, ei osunutkaan kohdalle, hän oli harmittelevinaan.
- Minä huomasin ettei osu, blondi sanoi. - Siksi minä paiskasinkin oven auki. Kyllä me sittenkin nappasimme sen.
Poliisi pysäytti autoilijan.
- Laittakaa valot päälle. Täällähän on aivan pimeää.
- No, ei shiitä taida olla hyötyä. En nimittäin kännishä näe muutenkaan juuri mitään.
idiootit yrittivät nuolla kyynerpäätään.